1. Our latest project has been announced! Check it out here: https://forums.cc-revival.com/threads/surviving-manhattan-2-the-underground-returns.2574/
    Dismiss Notice

New Profile Posts

  1. Wallace
    Wallace
    Huntin' Bugs...
  2. Purple
    Purple
    le epic dogge has arived XDDDD
  3. Kimiko Steele
    Kimiko Steele
    [Currently on acid please standby]
  4. Bromime
  5. Knrboys⇋HG⇌
    Knrboys⇋HG⇌ hero
    nice prof pic
  6. hero
    hero
    can u remove ur negative ratings pls
  7. Strategic
  8. Bob
    Bob
    doing Freedom shit, fuck Duty tbh.
  9. CP223
    CP223
    Trying to archive the forums in the Wayback Machine. Any and all help would be appreciated.
  10. Strategic
  11. Binary&Awesomeguy
    Binary&Awesomeguy Fooz
    I found this guy on Grinder and we hooked up, We had a really good time at some ghetto sports bar in the city. The moment I saw this man come into the bar was the moment I knew.... He was the one.
  12. BatmanBro7
    BatmanBro7
    I'm not an alien
    1. Bumblebee Seeds likes this.
  13. BatmanBro7
    BatmanBro7 Sashlik King
    ⢅⠑⡁⡑⠠⠊⡀⡑⠌⠐⠄⢊⠐⡨⠀⢅⠊⡠⠊⠠⠊⡠⠂⡁⠢⠐⡐⢈
  14. miru ☂
  15. Mr. Attacus
    Mr. Attacus
    This is gonna be my profile picture for now on. If you don't like it then you're a muslim.
  16. hero
    hero
    you are dead
  17. Knrboys⇋HG⇌
    Knrboys⇋HG⇌ hero
    226 Negative ratings
  18. Knrboys⇋HG⇌
    Knrboys⇋HG⇌
    hello welcome to my world
  19. Mr. Attacus
  20. Strategic
    Strategic
    Do you remember?
  21. Noodle
  22. hero
    hero
    all of you will face what i face now
  23. Mathos
    Mathos
    yeah all of you fucking retards can die, actually die. you've given me useless negative ratings and i don't take kindly to this.
  24. Lush
    Lush hero
    A weapon to surpass positive ratings
  25. Lush
    Lush hero
    :dumb:
    1. Linked_ likes this.
  26. Linked_
    Linked_ hero
    193 negative ratings
  27. Mathos
    Mathos hero
    171 negative ratings
  28. Trashman
    Trashman hero
    116 Negative ratings
  29. Mathos
    Mathos Bumblebee Seeds
    I’m gonna rate one of your posts dumb so you have a 151/1/1
    1. Bumblebee Seeds likes this.
  30. hero
    hero Pershing
    hey want an invite to darth cats discord?
    1. Pershing
      Aug 19, 2018
    2. hero
      hero
      why not he says he misses u :(
      Aug 20, 2018
  31. Pershing
    Pershing hero
    98 negative ratings
  32. hero
    hero
    yeah all of you fucking retards can die, actually die. you've given me useless negative ratings and i don't take kindly to this.
  33. Alpha
    Alpha
    /ev A new shipment of Combine Supplies has arrived.
  34. Strategic
    Strategic
    i touched myself today
  35. Strategic
  36. Sashlik King
    Sashlik King TOAD
    ALU here.
    We have to suspend your account.
    1. TOAD
      TOAD
      No u
      Aug 2, 2018
  37. TOAD
    TOAD
    Dududud.
    1. Jackson likes this.
  38. Strategic
  39. Frisco Guy
  40. Frisco Guy